onsdag 14 maj 2014

140514.

Hur kan det komma sig att ens säng är sjukt oskön när man behöver den som mest? Jag vill bara sova bort den här elaka febern.. Men det enda jag kan göra nu är att vända och vrida. Kan kanske bero lite på att jag sov så länge under dagen.. Men att sova när man är sjuk är ju bra!
Tycker om att läsa in mig på sjukdomar så idag läste jag såklart om feber.. Läste på 1177 att när febern stiger till toppen så har man frossa och fryser (natten som var och imorse) sen är den stabil (nu) och sen börjar man svettas när den sjunker (förhoppningsvis imorgon!)..
Det är vid tillfällen som dessa man önskar att man hade en butler som serverade allt man inte orkar fixa själv.
Ena benet under för att det är kallt och det andra över för att det är för varmt! What to do...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar