tisdag 15 november 2011

barcelona loves you.

Nu är jag hemma igen. Med både för- och nackdel.
Jag verkligen älskade Barcelona. Vi hade sjukt bra väder i lördags, klarblå himmel och solsken hela dagen. Sisodär 20 plus. Söndag och måndag regnade det dock, fast det gjorde liksom ingenting, för det var fortfarande varmt.

Lägger upp lite bilder, eller ganska många bilder rättare sagt, senare ikväll.

Började dagen på det mest ultimata sättet, med massage hos Annika. Så nu har jag liniment över hela ryggen, det är då man känner att man lever.
Ska snart åka ut till jobbet. Längtar tillbaka fast jag bara varit borta en dag därifrån.
Efter det åker jag direkt till gymmet och senare ikväll ska jag och Julia hem till Zana som ska bjuda oss på trerätters, lyx!
Det är min dag, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar