söndag 6 november 2011

live tomorrow.

Nu har jag nästan inte gjort något vettigt sen jag gick upp. Sitter bara och väntar på att klockan ska bli halv fem och jag ska bege mig ner till hallen för att tagga för match klockan 18.

Är helt slut.. Mörkret gör mig fruktansvärt trött. Det måste vara mörkret i alla fall. Igår kväll somnade jag senast halv elva och sov till halv elva imorse. Sov alltså allt som allt 12 timmar i natt. Utan problem ska tilläggas.
Nej, summa sumarum jag behöver värme och sol. Det är då perfekt att det fortfarande är ca 20 grader varmt och sol i Barcelona nästa helg. Bara för detta ska jag gå och packa väskan dit nu. Dagarna kan inte gå segare.

Min helger framöver är fullpackade vilket jag gillar skarpt. Inte mycket trist häng i Katrineholm.

Nästa helg:
Fre-mån: Barcelona med August

Helgen v 46:
Fre-sön: Till Emma i Linköping
Sönkväll: Hemmamatch

Helgen v 47:
Fre-sön: Malmö för att hälsa på syssling Louise och kanske syssling Erika. Hälsa på Kusin Carola med man Lasse och deras barn Hampus och (min guddotter) Emma.

Helgen v 48:
Lö: Hemmamatch plus lagfest

Helgen v 49:
Fre: Julfest med jobbet och övriga anställda inom skolor och dagis i kommunen
Sön: Väljer mellan egen bortamatch eller att åka med laget jag tränar till Sthlm på cup

Har lite att se fram emot i alla fall..
Nu ska jag ta tag i mig själv och få ordning har hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar