onsdag 23 november 2011

me not working hard?

Skrattade massor ikväll på tjejernas träning.
Vi körde massa knasiga stafetter med dom, vilket var skitroligt.
Man måste faktiskt skratta och ha kul tillsammans också, inte bara träna hårt.
Dessutom bokade vi in tacos och bowling som julavslutning.
Nu ska jag bara fixa något schysst pris i bowlingtävlingen jag tänkte skulle ingå.

Imorgon är sista dagen på Sjöholm där jag varit sen i fredags.
Idag lyckades jag skrapa ihop hela nio timmar, utan rast skall tilläggas!
Känns både skitbra och lite tråkigt.
Alltid kul att förnya sig, på både det ena och det andra sättet.
Mest längtar jag nog faktiskt till mina kollegor och barn i Strångsjö.
Man inser vad man har när det inte finns där.
Ska tilläggas att jag tycker mycket om Sjöholms personal och barn också.

Nu ska jag nog ta en kokhet dusch och sen packa det sista inför Malmö.
Imorgon är det jobb 8-14, sen har jag lite ärenden att ta tag i och halv sex ska jag och Matilda träffas över en fika, eller kanske kvällsmat.
Det är vad som gäller just nu. Bara så ni vet.

Lite sol och värme skulle inte skada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar