måndag 21 november 2011

or better yet, stand there.

Hmm, hur ska mina måndagskvällar nu se ut.
Ensam mamma söker är slut. Till min förskräckelse.
Här har jag legat i soffan och det har pirrat i magen, precis som om det var jag själv som var kär och nyförälskad (vilket absolut inte är fallet).
Jag är nog lite kär i kärleken, på ett riktigt tjejigt sätt!
Jag får väl försöka hitta något annat att komplettera denna timme med.

Fullt ös med jobb kan jag tala om.
Imorgon väntar 7,30-16,30.
Som tur är har jag med mig Mari Jungstedts böcker då tillfälle finns.
Har nu, på två helger, läst ut de två första böckerna.
Ska nog faktiskt lägga mig redan nu och läsa tills jag somnar. SÅ BRA ÄR DOM!

Jag som är en himla planerare har faktiskt redan nu slagit in massa julklappar och skrivit rim.
Snacka om att vara ute i god tid. Sån är jag.
Har väl i stort sett två julklappar kvar att köpa.
Dessutom har jag tagit fram julbelysningen här hemma, eftersom jag är i Malmö helgen som kommer.

Nu, ta natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar