tisdag 8 november 2011

i'll be there for you.

Nu har den där vänskapsgrejen kommit till rätta som jag pratade om förra veckan. Skickade iväg lite smått och gott till Lovisa i USA. Hon var i behov av det. Glad blev hon och det var meningen. Längtar så mycket tills jag ska åka dit, kommer bli magiskt. 23 februari!

.

Har idag haft vårt första MUFmöte här i stan. (Västra Södermanland MUF som består av Katrineholm, Flen och Vingåker) Var mycket roligt och det känns som om det kommer bli kanon tillsammans med dom andra. Synd bara att jag inte kan vara med i Eskilstuna i helgen, för det låter som om det kommer bli skitkul med massa folk, utbildning och fest.
Annars idag på jobbet så var det väl sådär. Det är bara att lösa detta och ta tag i ett och annat. Orkar inte med strul och särbehandling.

Imorgon bitti ska jag och Zana ha en gym- och frukostdejt. Passar mig perfekt. Sen är jag fit for fight lagom till jobbet. Så jag ska förhoppningsvis lyckas somna skapligt ikväll.
Det är allt för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar