söndag 27 november 2011

remembering sunday.

Nu är helgen i Skåne över.
Sitter på tåget hem, ska snart sätta på en film.
Jag har ätit god fisksoppa, setat uppe och pratat med Louise till halv två, varit på stan, ute och gått vid Öresundsbron, ätit mysig lördagstacos hos familjen Svensson, varit i badhuset, varit med om en orkanstorm och tittat på Hampus fotbollsavslutning. Så jag har verkligen hunnit med en massa skoj den här helgen.

Men ska ändå bli skönt att komma hem till mig och få jobba, en förhoppningsvis, normal vecka denna vecka. Ser verkligen fram emot att kunna vara med på planeringen imorgon förmiddag, som jag missat flera veckor i rad.

Något som är lite galet är det här med Idolförbannelsen jag har fått över mig..
Förra helgen var jag i Linköping
Denna helg Malmö
Nästa helg skulle jag ha åkt till Gbg men var tvungen att avboka
Helgen efter det ska jag till Stockholm.
Idolgänget har och ska vara på dessa platser samtidigt. Jag som "avskyr" idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar