torsdag 10 november 2011

the weekend.

Jag är mätt som om jag aldrig varit något annat.
Blev thaimat och hemmagjord dessert hos mamma och pappa.
Har packat klart inför imorgon i alla fall. Snart måste jag ta tag i den lilla disken som finns, vattna blommorna och plocka med lite grejer här hemma så det ser skapligt ut när vi kommer hem på måndagkväll. Skulle varit ledig imorgon så jag hade kunnat ta tag i allt sånt imorgon förmiddag, men fick hoppa in i 3-4an 8,00-11,00. Det gör inget så mycket, bara extra pengar.

Har haft en annars bra dag. Firade pappa i förskott på fars dag. Han fick ett skärp, för när han var här hemma sist gick ett av hans skärp sönder.

Nu ska jag ta tag i det som måste grejas.
Ha det så bra här hemma i kalla Sverige. Jag håller alla tummar för att väderprognosen med sol och 20 grader stämmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar