onsdag 2 november 2011

children children.

Hujeda mig.. Barngrupper som är färre än vanligt, ungefär minus tio stycken mot vad vi egentligen har, hörs och syns tio gånger så mycket. Barnen tar mycket mer plats och blir dubbel så ivriga. Det hände oss idag. Fick till och med ta och ryta ifrån ett antal gånger - inte roligt. Men så fort man sätter på en film så är det lugnt igen. Ska bli skönt på fredag då jag och August har filmdag med barnen hela dagen. Dom ska få se nya filmer, hoppas det uppskattas.

Är helt slut som människa ny. Ryggen värker och ögonen slocknar snart.
Imorgon jobbar jag bara halvdag för vid halv två ska jag vara hos frissan i Norpan. Med eller utan Zana, det visar sig. Sen tänkte jag gå och titta i lite affärer där. Härlig morgondag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar