tisdag 1 november 2011

hey good lookin'.

Var galet trött idag på jobbet, alldeles för galet trött.
Vi var ute i skogen från nio till ett och grillade korv och lekte. Det gjorde mig, och några fler med mig, sjukt trötta.
Vid tretiden var det jag och Sara kvar inne på fritids så när barnen fick titta på en film så blundade vi en stund (nej, vi somnade inte). Det hjälpte otroligt mycket faktiskt.
Direkt hem efter jobbet och duscha av mig all rök- och svettlukt blev det. Sen ner till hallen för KVK-Sollentuna. Mycket roligt att vara på dom matcherna när det sitter snygga personer i publiken som man kan stå och spana på. En riktig pudding den här gången. Aldrig sett människan förut. Det var det lilla roliga under min dag.

Imorgon blir ännu en heldag på jobbet. Får se om jag är lite piggare framåt eftermiddagen. Dock blir det ingen god mat till lunch, och det är botten. Fiskgratäng har liksom aldrig varit min grej..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar