måndag 7 november 2011

a moment like this.

Landslagets stjärnor blir ju snyggare och snyggare för varje år som går. Hur går detta till?
Jag kan tala om att jag varit ett STORT fan av landslaget i över 10 år.
Jag har otaliga landslagsprylar hemma. Men det absolut snyggaste jag fått och ägt någon gång var en 2 meter lång tygaffisch på Anders Svensson. Den hängde i taket ovanför min säng i flera år.
Förutom, självklart, allas autografer jag samlat på mig alla dom gånger vi bott tillsammans med landslaget på hotellet i Stockholm. Skulle mötena räknas så skulle ju självklart dom slå allt annat med hästlängder. Inte alla som åkt hiss tillsammans med Fredrik Ljungberg och småsnackat efter en landskamp, vinkat av hela laget i bussen på väg mot EM i Portugal eller ätit frukost bordet bredvid Anders Svensson och Marcus Allbäck..
Allt detta betyder otroligt mycket för mig. Har man idoler så älskar man allt med detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar