onsdag 9 november 2011

when dream and day unite.

Det är väldigt roligt att läsa vad jag skrev här samma datum, ett år sedan. Jag och Lovisa har en "thing" för att göra detta.
Galet vad livet ändras och vad tiden går snabbt.
På något vis vill jag tillbaka till den här tiden för ett år sedan för jag var så glad och allt var nytt och spännande. Men samtidigt vill man ju se framåt.
Kul är det i alla fall att blicka tillbaka och drömma sig bort för stunden.

Har inte packat klart än, men som vanligt kommer jag nog igång vid tolv ikväll.
Just nu är det Efterlyst som gäller. Ett lite obehagligt inslag (eller, alla inslag är obehagliga på sina sätt) men detta var mer specifikt för mig för jag varit så nära. Jävla idioter hela bunten som tas upp i Efterlyst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar