lördag 5 november 2011

how long can you keep a secret from yourself.

Nu ligger jag här i soffan och är i stort sett slut som människa. Förstår inte alls hur jag kan vara så trött. Men ingen ro och lugn, jag ska alldeles strax springa ner till tvättstugan och hämta upp all tvätt som jag samlat på mig.

Har idag varit en sväng på loppisen, hittade en fin Londonväska, sen var vi ner till tågstationen och såg ångloket komma tuffandes. Vid halv tre var det bandy som gällde. Det är alltid lika roligt att gå på bandy, det är min favoritsport verkligen, att titta på och heja på. Det är väl för att jag är uppväxt med det.

Var ett tag sen jag skrev men jag har haft annat för mig och dessutom varit så trött.. I torsdags var jag hos Sandra och färgade och klippte håret. Så nu är jag typ ljusbrun. Ville färga så nära min egen hårfärg som möjligt, och jag tror Sandra lyckades riktigt bra. Den 15 december ska jag till henne i igen och göra en behandling för håret som ska få håret att komma tillbaka till sitt rätta jag.

Imorgon är det match. Vi tar emot Södertelge i b-hallen klockan 18. Jag räknar med vinst utifrån hur det gått för oss vs. dom i andra matcher. Imorgon ska dessutom dom nya överdragströjorna användas (som jag själv med hjälp av Peppe fixat åt laget).

Nu tvätten.. Lägger in lite bilder i ett senare inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar