onsdag 30 november 2011

with a little help from my friends.

Puuuh, vilken dag!
Som vanligt så har även denna dag gått i ett..
Massage hos Annika.
Jobb
Middag med pappa och faster på nya kolgrillen (jävligt god pizza men stället och personalen = njae)
Tränat mitt lag. Tack Karin för hjälpen. Jag var tjugo minuter sen men som tur var va Karin och Uffe där som kunde dra igång träningen.
Varit hos Zana och firat hennes födelsedag. Blev bjuden på supergod tårta... och mat, andra för kvällen.
Städat och donat lite här hemma.

Vissa saker uppskattar jag verkligen med den här staden. Tjejerna i laget jag tränar gör varje onsdag mycket trevligare och roligare. Känns så givande att kunna ge något jag kan mycket om till andra. Det är just nu det roligaste med volleybollen.
Sen uppskattar jag naturligtvis min familj otroligt mycket men måste framhålla de människor som alltid varit mina vänner och som bara funnits där och jag har funnits där för dom. Tänker just i nuläget på tre speciella personer - Zana, Emelie och Karin faktiskt.
Emelie har tävling i helgen och bad om hundvakt till Roffe fredag-lördag. Självklart ställer jag upp på det eftersom jag inte kan åka med till Göteborg som jag först tänkt. Det ska bli riktigt mysigt.
Zana är alltid Zana och har funnit "by my side" sedan jag gick i 6an.. Nästan 10 år.
Karin är en speciell person som jag lärt känna genom volleybollen som alltid har ställt upp för mig och jag har alltid ställt upp för henne. Hon är världens snällaste och vill alltid väl.

Nu har jag varit lite emotionell. Det räcker så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar