torsdag 17 november 2011

ready for the weekend.

Nu ska jag packa det sista inför helgen. Det blir en helg i Linköping hos Emma.
Det ska bli riktigt trevligt och mysigt.
Förhoppningsvis ska vi julshoppa lite.

Innan jag drar till Linkan så blir det en heldags jobb.
Lite speciellt imorgon dock, men jag håller tummarna för att allt ska gå bra.
Direkt när jag stämplar ut åker jag, ska nu måste jag packa det sista som sagt.
Sen ska jag lägga mig och läsa Mari Jungstedt - I denna stilla natt. Nummer två i hennes deckare.
Lästa ettan fre-sön i Barcelona. Där snackar vi bra bok!
Har nu fått för mig att läsa alla hon skrivit i rätt ordning, får se hur lång tid det kommer ta.

Ha en fin helg allihopa. Tar nog med mig datorn så kommer säkert uppdatera under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar