torsdag 29 december 2011

all this way.

Det känns som om klockan 6,00 imorgon bitti kommer döda mig en aning. Jag öppnar inte gärna på jobbet men ibland får man offra sig. Dessutom får jag sluta tidigt, men alltså, jag är nog stans med morgontrötta tjej. Äsch, det löser sig.

Har sprungit och tränat som ett as idag. Men riktigt nöjd är jag faktiskt inte, jag ska kunna bättre och mer. Men det sköna med mig är att jag ska ta ut mig ordentligt i löpningen och efter två minuter kan jag köra lika hårt igen. Rätt snabb återställning vilket är skönt. Dock har jag som jag tror jag skrev igår dragit på mig en förslitningsskada i höger vadsida. Det tänker jag bara blunda för och bita ihop, för skadad kan jag vara efter 11 januari.

Kvällen, efter träningspasset, spenderade jag i alla fall med Zana och Johan i hallen. Den där bruden, Z, är en riktig pratkvarn, men hon vet hur man lättar upp stämningen - och det gillar jag henne för.

Nu ska jag försöka somna till i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar