söndag 11 december 2011

have a good time.



Äntligen hemma. På nåt sätt känner jag så just nu. Min soffa är min bästa vän.
Jag är nog tröttaste tjejen i stan.
Igår åkte jag upp till Stockholm och mötte upp kära, saknade Emelie på centralen.
Vi spenderade kvällen runt omkring Hötorget. Där, dagen till ära, var det konsert i Konserthuset för alla Nobelgäster. Sjukt mycket säpobilar och sjukt snygga, uppklädda människor.
Sen på det blev det lite biomys.

Imorse var jag uppe med tuppen och tog bussen från Bergshamra till Solna där mina små volleybolltjejer spelade volleyboll idag.
Dom behöver massa mer träning men ett set tog dom i alla fall.. På onsdag blir det hårdträning - det kan dom lita på.

När vi kom hem till K-holm igen drog jag och Agnes i laget till HG och körde dryga timmen. Jag löpte mest - MÅSTE TRÄNA MÅSTE TRÄNA! Börjar känna ångesten krypa närmre och närmre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar