torsdag 15 december 2011

whip my hair.

Jag är dödstrött.
Det blev ändrade planer för min arbetsdag, men den har gått bra för det.
Imorgon är det pysseldag men redan idag pysslade vi på fritids. Jag gjorde en ängel som jag har hängt i min gran, den blev faktiskt riktigt fin där.

Direkt efter jobbet drog jag iväg till Norrköping.
Håret är nu behandlat med keratin och ska efter första tvättningen, som jag får göra tidigast på lördagkväll, vara en avsevärd skillnad. Nu känns det bara strävt. Dessutom måste jag gå som en slickad katt utan att få sätta upp håret på något sätt tills första tvättningen också. Så här sitter jag med hår i ansiktet, som är bland det värsta jag vet.. Men vill man bli fin får man lida pin.


Nu ska jag titta på dagens avsnitt av julkalendern sen soooooova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar