onsdag 28 december 2011

hold it against me.

Någonting säger mig att jag har en slitskada på g i höger vad, eller på sidan av vaden.. Detta gör mig jävligt irriterad. Jag får inte dra på mig något skit nu. Och på tal om skit så vill jag undvika att beblanda mig med folk som snörvlar, hostar och nyser. Någon jävla förkylning är det inte tal om här, därför dricker jag massa brusvitaminer och käkar vitaminer morgon och kväll på frukt.
Sprang i alla fall 2 km på löpbandet idag på ca 14 min. Hade rätt bra tempo. Dessutom tror jag att det är lättare att springa "irl" än på ett löpband.. Så imorgon ska jag klättra neråt på tidskalan. Nu börjar allvaret.

Många har också frågat vad jag ska göra på nyår osv. Jag ska faktiskt inte göra någonting utan jag ska vara helt nykter (eventuellt skjutsa runt på folk) och ladda mentalt och även göra ett besök på gymmet. Allt för att jag inte vill misslyckas. Dessutom kommer jag uppleva en himla massa fler nyår i mitt liv och jag brukar alltid tycka nyår är överskattat. Så inte mig emot..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar