söndag 4 december 2011

it's in your hands.

Jag och Karin har nu varit ute och gjort vårt första löppass.
Hon har någon bra app som ska hjälpa, åtminstone mig, att komma i löpform till den 11 januari. Jag tror på detta. Det är dessutom mycket lättare om man är två och följer ett schema.
Så den här veckan får se ut som följande i träningsväg:
Måndag: Löprunda med Karin
Tisdag: Löprunda med Karin/Gymma med Zana
Onsdag: Utefys med volleybollaget jag tränar
Torsdag: Löprunda med Karin
Fredag: Powerwalk innan jobbet
Lördag: Vilodag/bakisdag
Söndag: Löprunda med Karin
KÖTTA!
Jag SKA klara testerna!

Nu ska jag duscha och sen ta mitt pick och pack till mamma och pappa där jag ska sova i natt eftersom jag tvättade mina täcken och kuddar idag - dom är inte riktigt torra än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar