onsdag 14 december 2011

never too busy.

God kväll.
Väntar på att hämta upp pappa med fler från någon slags julfest.
När jag gjort det, som jag hoppas inte blir allt för sent, ska jag gå och lägga mig.
Två långdagar på jobbet väntar. Imorgon blir det dock en lugn förmiddag med simning och "studiebesök"på Skogsborg. På fredag är det ju faktiskt julpyssel också. Det ska nog gå finfint med andra ord.
Direkt efter jobbet imorgon åker jag till Norpan och min frisör Sandra för att göra en hårbehandling. Resultatet ska bli väldigt spännande att se. Ni får ett omdöme efteråt. Kan inte säga någonting nu innan, för jag har ingen aning vad det går ut på egentligen.

Har ömmande benhinnor/muskler idag efter löpningen. Sprang tillsammans med Karin ner till tjejernas träning och det gick hur bra och lätt som helst. Andra bullar var det på vägen hem, då tog benen och flåset emot. Men hem sprang jag.
29 dagar kvar, fjärilarna i magen växer sig större och större..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar