fredag 30 december 2011

what doesn't kill you.

Blev ett sent pass på gymmet idag. Nio till tjugo över tio. Men effektivt. Tog det dock lite lugnt eftersom min ansträningsskada värker och har sig, så ingen löpning på löpbandet idag - det får det bli imorgon.
Köpte dock medicintejp idag och det är bra, har tidigare haft det på min onda axel. Ogillar min snabbtejpning men gillar färgen skarpt.

Att öppna klockan 6,00 imorse tog på krafterna så jag sov en stund under dagen efter lite shopping med mamma. Nödvändigt, båda delarna självklart. Sen såg vi August och Bie vinna åttondelsfinalen mot Hävla, vilket gör att dom kommer möta KSK i kvarten den 2 jan. Spännande om något.

Nu ska jag ta en snabbdusch sen sova. Om jag hinner och orkar ska jag skriva en liten genomgång här om hur 2012 varit för mig imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar