tisdag 6 december 2011

that's exactly what we want.

Jag har haft en supertrevlig kväll hos Julia tillsammans med henne och Zana.
Det var länge sedan jag skrattade lika mycket och kände mig lika tillfreds med livet som ikväll.
Dom två vännerna är otroligt viktiga för mig, för som sagt, dom gör mig glad.
Jättegod mat fick vi också - toppen Julia!

Nu är jag mätt och nöjd.
Mina lårmuskler är ömma efter tre dagars löpning.
Imorgon får dom vara fit for fight igen.
Då ska jag och Karin ta med ungdomslaget på en löparrunda,.
Dessutom lurade Karin mig med tiden idag. Vi kör intervaller eftersom det ger den mest effektiva komma-gång-träningen i början såhär. Så istället för tre minuter enligt vårt schema vi kör efter körde vi fyra. Jag var jättenöjd över det.
Imorgon ökar vi på till fem minuter. Om hon inte luras igen.
Nu känns det som om testerna inte är allt för långt borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar