måndag 12 december 2011

a life with low demands is like summer without sun and winter without snow.

Nu har jag städat och bökat här hemma för att få plats med en julgran.
Självklart måste jag ha julgran hemma - annars blir det inte jul.
Så imorgon ska jag och pappa införskaffa en gran till mig. Sen tar vi en lunch tillsammans.
Dagen till ära är det ju också Lucia som ska firas ute i Östra Vingåkers kyrka.
Mina elever har luciatåg så jag och mamma ska dit ut vid 18.
Efter det ska jag umgås med Zana som spenderat flera dagar i London. Catch up!

Ska snart skruda om till träningskläder och ge mig ut med Karin och springa.
Inte en dag ska gå till miste.
Dock klarar jag inte riktigt Emelies mattips. Jag kör min vanliga mat helt enkelt.
Fast, jag har faktiskt köpt hem keso som jag ska prova, för första gången i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar