lördag 17 december 2011

it will rain.

Jag ser det regna, jag ser det regna, det var väl roligt.. Hurra!
Det blir ej vinter, det blir ej vinter, som jag har önskat.. Hurra!

Sitter i soffan, sunkig och trött..
Kollar på vinterstudion och längtar sjukt mycket efter att åka skidor.
Jag kommer nog åka upp till Rättvik i januari någon gång över en helg och åka lite.

Ska, om det slutar spöregna, på bandy vid tre. Bandy is the shit.
Efter det ska jag skjutsa mamma och pappa till Forssjö på fest och efter det ska jag själv göra mig iordning för att först hänga med Karin på fest sen möta upp Zana och Johan ute för att roa oss på Stadshotellet.
Spontankvällen hemma hos Karin igår kväll var väldigt mysig. Fick en julklapp av henne som var ett halsband med texten "Barn är oslagbara" från BRIS. Jättegulligt av henne, verkligen.

Måste bara glänsa lite också.. Löpning har givit resultat både konditionsmässigt och även viktmässigt.. Har gått ner 3 kg på ett par veckor. Jävligt nöjd. Tänkte hinna gymma lite innan bandyn, bara för att jag är så nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar