måndag 19 december 2011

don't worry, be happy.

Har spenderat 13 timmar på jobbet idag. Lite att ta i kanske. Men ska det va så ska det, då kan man lika gärna ta i ordentligt.
Hade en jättetrevlig kväll med mina härliga kollegor. Lite urartning, som vanligt. Kan väl säga att ha jobbat sen 7,30 sätter sina spår på samtalsämnena - låt fantasin flöda, skrattade galet mycket i alla fall.

Har varit ute och sprungit efter jag kom hem från jobbet, med Karin så klart. Det gick väldigt bra, så nöjd. Jag känner mig väldigt mycket smidigare och "fastare" nu än i början.
Vägde mig precis och dessvärre har jag sen igår kväll gått upp till 77,1. Tror det kan bero på alla julskinkmackor jag drog i mig ikväll, och den stora portionen gröt. Uäk. Skärpning Härnström. Imorgon blir det dock lunch med Karin (utan kolhydrater).

Nu ska jag sova bort några gram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar