måndag 26 december 2011

feel you got my back.

Vilken omvälvande kväll igår.
Mestadels var den grymt rolig och Emelie gjorde verkligen allt för att fira sin seger, vilket verkligen uppskattades av många parter. Men när Dagmar, jag kan inte påstå att vi är bästa vänner efter detta, kom på besök till Safiren och ville köra sitt egna race gick vi för att hämta jackorna, men inte fan fanns min garderobsbricka i väskan. Kaos och panik började infinna sig i mig. Då ställde världens bästa vänner upp, Emelie och Pontus, och fixade ut min jacka till slut.
Annars var kvällen tipptopp.

Hela julen har varit tipptopp. Fick en massa fina julklappar såsom en vit alldeles underbar iphone, glassmaskin, klocka, kläder, grymt fina höga ljusstakar och massa massa mer. ♥

Nu ska jag ladda om för den här dagens träning och för veckans jobb.. Vi får se hur mycket jobb det blir dock, antalet barn sinar för var dag som går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar