måndag 12 december 2011

give it to me baby.

Karin och jag sprang på bra idag. La in lite rusher.
Man märker verkligen av att konditionen blir bättre och bättre för varje gång.
Man orkar varje gång lite mer än förra, lite snabbare tempo och mindre flås.
JAG GILLAR!
La upp ett schema inför dom närmsta dagarna precis innan testerna.
Jag är så taggad. Skulle nästan vilja dra ut på en till runda nu på momangen.
Imorgon blir det dock gym, fast löpband, bara tror jag. Någon mer styrka behöver jag i stort sett inte, plus att muskler väger och vikt behöver jag inte för att orka springa. Lite så resonerar jag.
Dessutom ska jag från och med nu stänga ute onyttigheter fram till och med den 11 januari.
Ska varje dag, från och med imorgon, skriva upp här vad jag ätit under dagen så jag inte kan fuska.
Dessutom får det från och med nu bli en vit månad.
PEPP PEPP PEPP!
Ska ladda ner lite ny musik nu, som hjälper mig framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar